.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این هتل هتلی 5 ستاره و مناسب برای مسافرین تور آنتالیا نوروز 95 است.دارای 515 اتاق بسیار زیبا و مجلل میباشد. این هتل دارای بزرگترین مجموعه گلف کشور ترکیه میباشد.این هتل در سال 1997 میلادی ساخته شده است و دارای ساحل شنی اختصاصی میباشد. این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 50 کیلومتر و تا فرودگاه 40 کیلومتر فاصله دارد. این هتل برای مسافرین تور آنتالیا زمستان 94 دارای خدماتی همچون 5 رستوران ، بار ، 2 استخر روباز المپیکی و و درمانی میباشد. پارک آبی ، حمام ترکی ، سونای بخار، جکوزی ، سالن ورزشی و بدنسازی ، کلاس رقص ، دیسکو وسینما میباشد.

در این هتل صبحانه ، ناهار ، شام و میان وعده های گوناگون ارائه میشود. این هتل برای کودکان عزیز شامل خدماتی همچون کلوپ کودکان 4 تا 12 سال ، کلوپ ویژه برای نوزادان 1 تا 3 سال ، پارک آبی ، اتاق بازی ، ورزش و بازی های کامپیوتری میباشد.

هتل گلوریا گلف ریزورت برای مسافرین تور آنتالیا نوروز 95 دارای سالنهای ورزشی گوناگونی میباشد از قبیل ایروبیک ، مینی گلف ، ژیمناستیک در آب ، والیبال ، تنیس ، تیراندازی ، دارت و بیلیارد میباشد.

از دیگر امکانات هتل میتوان به رستوران ایتالیایی ، رستوران با غذای بین المللی ، بار ، فروشگاه اشاره کرد.

از امکانات تفریحی هتل گلوریا گلف ریزورت میتوان به بیلیارد ، کلاب شبانه ، استخر کودکان ، سرگرمی های آبی ، جت ، کتابخانه ، میز تنیس ، تنیس ، موج سواری ، قایق رانی ، اسکواش ، ماهیگیری ، غواصی ، اسکی اشاره کرد.

از دیگر خدمات هتل میتوان به آرایشگاه ، بولینگ ، دکتر و . . . اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل گلوریا گلف ریزورت آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 21 بهمن 1394
.

 

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا از بهترین هتل های 5 ستاره در شهر آنتالیا می باشد که اتاق های آن مجهز به بهترین امکانات روز دنیا است . هتل دارای اماکن عمومی زیبا و شیک است که میهمانان می توانند از آنها استفاده کنند . امکانات هتل که برای مسافران تور آنتالیا فراهم شده است می توان به سونا و جکوزی ، استخر ، حمام ترکی ، اتاق بازی ، صرافی ، اتاق جلسه ، آرایشگاه ، پارک کودک ، کافی شاپ ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا، فضای سبز ، نمازخانه، سالن ورزشی ، صندق امانات ، کافی نت ، چایخانه و . . . اشاره کرد .

علاقه مندان به بازی های کامپیوتری می توانند در اتاق های مخصوص برای گردشگران تور آنتالیا به تفریح و بازی بپردازند. قابل ذکر است که که زمین های ورزشی برای بازی تنیس و بیلیارد نیز در این هتل در نظر گرفته شده است که در اختیار میهمانان قرار میگیرد.

افرادی که در این هتل اقامت دارند می توانند فعالیت هایی نظیر اسکواش ، پینگ پنگ ، پرتاب دارت ، موج سواری ، قایق رانی با کانو را داشته باشند و سفری به یاد ماندنی را با تور آنتالیا در هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا تجربه کنند.

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 29 آذر 1394
.

رودخانه ماناوگات آنتالیا

ماناوگات یک رودخانه بی نظیر در منطقه سیده آنتالیا می باشد که از کوه های طرس سرچشمه میگیرد و در نهایت به دریای نیلگون مدیترانه میرسد. بهترین راه برای دیدن این رودخانه زیبا گشت با کشتی در دریای مدیترانه است که گردشگران عزیز تور آنتالیا می توانند در این فرصت بدست آمده سایر مناطق دیدنی اطرافشان را نیز مشاهده کنند. جالب است بدانید که در این کشتی ها زمانی برای شنا در رودخانه ماناوگات و دریای مدیترانه اختصاص داده شده است.

تور آنتالیا رودخانه ماناوگات

گفته میشود که حدود 150 الی 200 سال قبل از میلاد حمل و نقل بار و مسافر بر روی این رودخانه صورت میگرفته است. ماناوگات در سال 1913 به روستای جمهوری ترکیه تبدیل شد که رودخانه ماناوگات آنتالیا نیز در فاصله 4 کلومتری منطقه شمالی آن قرار گرفته است. درختان صنوبر بی نظیری در اطراف این رودخانه وجود دارند که شما گردشگران عزیز تور آنتالیا می توانیید در زیر سایه آن ها یک نهار خوش مزه و لذیذ مانند ماهی قزل آلای کبابی نوش جان کنید و لذت ببرید. این منطقه از آنتالیا بسیار مورد توجه توریست ها گردشگران و حتی خود مردم ترکیه می باشد. و در نهایت پس از طی 3 کیلومتر در این رودخانه شما به منطقه زیبای شهیلار میرسید. مسافران عزیز تور آنتالیا می توانند از گردش خود با کشتی در این رودخانه و دریای مدیترانه سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

تور آنتالیا رودخانه ماناوگات

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: رودخانه ماناوگات آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 29 آذر 1394
.

 

کالیسی یا بافت قدیمی آنتالیا از جاذبه های تاریخی می باشد که دارای معماری فوق العاده ای است این منطقه از شهر های قدیمی آنتالیا می باشد. در خیابان سنگی کالیسی خانه های چوبی قدیمی و رستوران ها و هتل هایی با سبک دوران عثمانی به چشم می خورد که برای گردشگران تور آنتالیا پر جاذبه است.

کالیسی یا بافت قدیمی آنتالیا در زمان رومی ها در بندر قدیمی آنتالیا ساخته شد و در دوره های دیگر نبز مورد بازسازی قرار گرفت. ازمهمترین ویژگی های این منطقه دیوارهای بلند آن که از سنگ هستند و درهای ورودی آن می باشد. دروازه ی این شهر که هادرین نام دارد نمونه ای از معماری روم می باشد.

مسافران تور آنتالیا می توانند از سواحل آفتابگیر این شهر تاریخی بازدید کنند و صنایع دستی کالیسی یا بافت قدیمی آنتالیا را به عنوان سوغات خریداری کنند. این شهر هنوز هم شکل و شمایل قدیمی را دارد و در هنگام باران در کوچه های آن خانه های خشتی عطر خوبی به خود می گیرد.

در شهر راهنما گردشگری شما را بیشتر با این منطقه آشنا می کند و می توانید شناخت بیشتری نسبت به این شهر پیدا کنید. مسافران تور آنتالیا می توانند در رستوران های ترکی و یا محلی کالیسی یا بافت قدیمی آنتالیا انواع غذاهای ترکی را میل کنند.

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: کالیسی یا بافت قدیمی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 29 آذر 1394
.

مسجد مراد پاشا آنتالیا

این مسجد که به دستور صدراعظم مراد پاشا ساخته شده است یکی از جاذبه های دیدنی تور لحظه آخری آنتالیا به شمار می رود . بنای این مسجد در سال 1570 بوده و به گونه ای ساخته شده است که بر روی یک 10 ضلعی واقع شده است این مسجد به وسیله یک گنبد پوشیده شده است و ستون های آن با سنگ های رنگی تزیین شده است . ستون های زیبای این مسجد در انتهای آن قرار دارند و به شکل سه گنبد می باشند . این مسجد بیرون از محوطه کاخ ها قرار گرفته است و همه ساله بسیاری از گردشگران تور آنتالیا 94 از این مسجد زیبا دیدن می کنند .

 


مسجد محمد پاشا آنتالیا

این مسجد در تور آنتالیا پاییز 94 مربوط به دوره عثمانی می باشد و یکی از مهمترین مساجد آن زمان به شمار می رود . این مسجد در قرن 18 ساخته شد و در منطقه کالکاپیسی آنتالیا قرار دارد . نمای این مسجد به صورت یک گنبد اصلی بزرگ است که سه گنبد دیگر از اطراف آن را احاطه کرده اند و داخل آن با آیه های قرآنی تزیین شده است . بسیاری از گردشگران تور لحظه آخری آنتالیا از این مسجد زیبا دیدن می کنند .

مسجد محمد پاشا آنتالیا

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مساجد معروف آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 11 آبان 1394
.

فرق هتل تایتانیک بیچ و تایتانیک ریزورت تور لحظه آخری آنتالیا چیه؟ هر کدام از هتل ها دارای چه امکاناتی است و سرویس دهی کدام هتل بهتر است؟ موقعیت مکانی این دو هتل در کدام منطقه آنتالیا قرار گرفته است.

هتل تایتانیک بیچ تور آنتالیا 94 همان هتل تایتانیک ریزورت می باشد . هتل تایتانیک در حد استاندارد هتل های پنج ستاره می باشد و از همه امکانات برخوردار است و برای اقامت خانوادگی بسیار مناسب می باشد . هتل برای میهمانانتور آنتالیا پاییز 94 امکانات زمین تنیس و والیبال ساحلی را در نزدیکی ساحل فراهم کرده است. غذاهای رستوران با کیفیت بسیار عالی سرو می شود . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از نظر مسافران در مورد هتل تایتانیک بیچ آنتالیا بازدید نمایید.

 

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: فرق هتل تایتانیک بیچ و تایتانیک ریزورت چیه؟,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 11 آبان 1394
.

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا پنج ستاره

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه ساحلی بلک واقع شده است. در مجموع این هتل دارای پانصد اتاق می باشد. هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا 39 km فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 29 km  فاصله دارد.در نمای اصلی هتل ۳۸ اتاق بدون بالکن وجود دارد و دیگر اتاقها دارای بالکن ویژه می باشند. هتل آدورا گلف ریزورت تور آنتالیا 94 تقریبا در حدود یک km مرکز گلف ترکیه قرار گرفته است. امکانات هتل هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا : دارای رستوران با انواع غذاهای لذیذ و متنوع می باشد , صرافی که مسافران تور آنتالیا پاییز 94 مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید . آسانسور , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , سرویس شبانه روزی , گاو صندوق , مرکز تجاری برای خرید , ترانسفر فرودگاهی , جکوزی , ماساژ , حمام سنتی و ترکی , سالن بدنسازی , اسکی روی آب , جت اسکی , ورزش قایق سواری , ایروبیک , شهر بازی ویژه کودکان , والیبال ساحلی , پینگ پنگ , اتاق بیلیارد می باشد که مسافران تور آنتالیا اکثرا از امکانات هتل استفاده می کنند.


هتل آدم و حوا آنتالیا پنج ستاره

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه بلک آنتالیا در سال 2006 ميلادي تاسیس شده است. هتل آدم و حوا آنتالیا دارای 469 اتاق و ویلا می باشد که بسیار تمییز و زیبا می باشد. اکثر اتاق های هتل آدم و حوا آنتالیا 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر زیبای آنتاليا 45 km و تا فرودگاه 35 km می باشد. هتل آدم و حوا تور آنتالیا 94 دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , پارک تفریحی آبی , پرستار ویژه کودکان , کافی نت , استخر رو باز و سرپوشیده , سالن تنیس روی میز , فروشگاه که بتوانید مایحتاج و سوغاتی تهیه نمایید. سینما , جکوزی ,اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , آرایشگاه که بتوانید در مدت زمان اقامت نیز آراسته و مرتب باشید , سالن بیلیارد , ایروبیک و ساحل ویژه هتل می باشد. مسافران تور آنتالیا پاییز 94 از جمله مسافرانی هستند که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می نمایند.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: معروف ترین هتل های آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 11 آبان 1394
.
خانه و موزه آتاتورک آنتالیا

خانه و موزه آتاتورک آنتالیا

این خانه که در منطقه آلانیا واقع شده است بسیار مورد توجه گردشگران تور آنتالیا آبان 94 میباشد .در سه طبقه بنا شده و یکی از خانه های سنتی آلانیا می باشد . این خانه از سنگ و چوب ساخته شده بر روی یک سطح متقارن قرار دارد و تمام اتاق های آن به نشیمن مرکزی برای مسافرین تور آنتالیا آبان 94 منتهی می شوند . تاریخ ساخت این خانه به درستی مشخص نیست و پس از بازسازی در سال 1987 به عنوان خانه و موزه آتاتورک معرفی شده . در سال 1935 که آتاتورک به آلانیا آمده بود در این مکان برای مدتی استراحت کرد .

خانه و موزه آتاتورک آنتالیا

خانه و موزه آتاتورک آنتالیا

در طبقه اول این خانه تصویر ها و تعدادی از وسایل شخصی آتاتورک قرار دارد و در طبقه دوم با مبلمان اشیای سنتی تزیین شده است . بسیاری از گردشگران تور آنتالیا آبان 94 از این موزه دیدن می کنند .

 مطالب مرتبط : 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: خانه و موزیک آتاتورک آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.
برج هیدیرلیک آنتالیا

این برج که یکی از جاذبه های آنتالیا برای مسافرین تور آنتالیا آبان 94 می باشد توسط امپراطوری رم ساخته شده است . قدمت این برج به قرن دوم میلادی برمی گردد . ارتفاع این برج به 14 متر می رسد و از آن به عنوان فانوس یا سنگر استفاده می شده است . در زمان های سلجوقی و عثمانی این برج ترمیم و بازسازی شده است . کاربرد اصلی این برج دیدبانی بوده است و بعضی معتقدند که از این برج به عنوان معبد استفاده می شده است . این برج بسیار مورد علاقه گردشگران تور آنتالیا آبان 94 میباشد.

این برج در پارکی در کنار دریا واقع شده است و دیدن آن برای مسافران تور آنتالیا آبان 94 خالی از لطف نیست .

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: برج هیدیرلیک آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.
ییولی مناره آنتالیا

ییولی مناره آنتالیا

مسجد کنگره دار یا ییولی مناره در قرن 13 در مرکز شهر و به دستور سلطان علاء الدين كي قباد سلطان سلجوقي برای مسافرین تور استانبول آبان 94 بنا شده است . این مناره امروزه به یک سنبل در آنتالیا تبدیل شده است .این مناره در مرکز شهر آنتالیا واقع شده است و در قدیم نیز کلیسا بوده و امروزه به عنوان مسجد از آن یاد می شود .

ییولی مناره آنتالیا

کف این مناره به شکل مربع می باشد که سنگ فرش شده است و از بنای مسجد جدا بوده و در میدان کاله ایجی سی ساخته شده است که مسافرین تور آنتالیا آبان 94 میتوانند از آن دیدن کنند. بدنه این مناره از آجر و هشت نیم استوانه ساخته شده است و به شکل بریده بریده می باشد به همین دلیل به این اسم مشهور است . بدنه مناره با آجرهای سرخ و خطوطی فیروزه ای تزیین شده است که زیبایی خاصی به آن بخشیده است .

ییولی مناره آنتالیا

این مسجد یکی از بهترین جاذبه های آنتالیا برای گردشگران تور آنتالیا آبان 94 به شمار می رود و همه ساله تعداد زیادی از گردشگران تور آنتالیا آبان 94 از این مکان زیبا دیدن می کنند .

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ییولی مناره آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.

 

 

رستوران 7mehmet آنتالیا

این رستوران یکی از رستوران های زنجیره ای در آنتالیا می باشد که در آن غذاهای سنتی خانگی تهیه می شود . کیفیت غذاهای این رستوران و طعم بی نظیر غذاهای اصیل ترکی بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به خود جذب کرده است . 

رستوران 7mehmet آنتالیا


 

رستوران china garden آنتالیا

این رستوران یک رستوران به سبک چینی می باشد و در آن انواع غذاهای آسیایی سرو می شود . این رستوران همچنین دارای فضای باز و رو به مدیترانه می باشد و شما گردشگران تور آنتالیا می توانید علاوه بر صرف غذا در این رستوران از مناظر زیبای اطراف آن و همچنین دیدن مدیترانه لذت ببرند .

 رستوران china garden آنتالیا


 

رستوران آرکاداش بالیک آنتالیا

 رستوران آرکاداش بالیک آنتالیا

منوی این رستوران شامل غذاهای خوش طمع ترکی می باشد و در آن انواع استیک های گوشت و مرغ سرو می شود . این رستوران از کیفیت غذایی خوبی برخوردار است و علاقه مندان تور آنتالیا می توانند برای صرف غذا به این رستوران رفته و از طمع غذاهای ترکی و استیک های آن لذت ببرند همچنین یکی از ویژگی های خاص این رستوران این است که واقع در فضای باز و در طبیعت آزاد بنا شده است و شما می توانید غذای خود را در طبیعت آزاد و در کنار آب میل کنید .

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های آنتالیا, بهترین رستوران های آنتالیا , رستوران های ارزان آنتالیا, رستوران های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.
 

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا می باشد . گردشگران تور آنتالیا 94 می توانند علاوه بر خرید از دیگر امکانات این مرکز نیز استفاده کنند . از امکانات این مرکز خرید می توان به : سالن نمایش فیلم ، زمین بازی برای کودکان ، زمین بولینگ ، کافی شاپ ، رستوران ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 و ... اشاره کرد .

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

غذاهای رستوران های مرکز خرید اوزدیلک از بهترین غذاهای ترکی ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 می باشد و همچنین در این رستوران ها غذاهای بین المللی نیز سرو می شود . مراکز خرید اوزدیلک از مراکز خرید زنجیره ای می باشد . ارائه خدمات خوب به مشتریان و کیفیت خوب اجناس باعث شده تا خریداران تور آنتالیا 94 از این مرکز راضی خرید کنند.


 

خیابان آتاتورک مرکز خرید آنتالیا

 یکی از مراکز خرید آنتالیا خیابان آتاتورک است که در منطقه ای قدیمی قرار دارد . سرتاسر این خیابان مراکز خرید قرار دارد و رستوران های محلی و مغازه های مختلف و زیاد در این خیابان است .  میهمانانتور آنتالیا 94 در خیابان قدیمی آتاتورک مراکز خرید ارزان و  همچنین بوتیک های گران قیمت وجود دارد که می توانید با هر سلیقه و بودجه ای از این خیابان خرید کنید . در سراسر خیابان آتاتورک تعدادی رستوران های محلی و  کافه تریا ویژه گردشگران تور آنتالیا 94 موجود است .


 

بازار غذای سر پوشیده آنتالیا

بازار غذای سر پوشیده آنتالیا

این بازار سر پوشیده در سال 96 میلادی تاسیس گردیده است که میهمانان تور آنتالیا 94 می توانند از آن دیدن نمایند. در این بازار که به مساحت چهار صدو هشتاد هزار متر مربع است و دارای هفتصد و شصت مغازه و دفتر است.در این بازار فروشگاههای مواد غذایی،شعب بانکها،اداره پست و مغازه های میوه و سبزیجات ویژه گردشگران تور آنتالیا 94 موجود است.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا,مراکز خرید آنتالیا , بهترین مراکز خرید آنتالیا , بهترین مراکز خرید آنتالیا , مراکز خرید ارزان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.

 

 

هتل پرلامری آنتالیا

هتل پرلامری آنتالیا

این هتل یکی از هتل های پنج ستاره آنتالیا می باشد که در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار دارد . این هتل تا مرکز شهر حدود 500 متر و تا فرودگاه 28 متر فاصله دارد و در اطراف آن فروشگاه ها و مراکز تفریحی متعددی وجود دارد . ساختمان این هتل 8 طبقه بوده و دارای 60 اتاق می باشد . امکانات هتل شامل : لابی با پذیرش ۲۴ ساعته ، تهویه‌ی مطبوع ، صرافی ، کافی شاپ ، بار ، رستوران ، اتاق کنفرانس ، اینترنت بی‌سیم ، پارکینگ ، خدمات سرو غذا در اتاق ، خشک‌شویی و خدمات پزشکی استخر ،سونا و جکوزی اشاره کرد می باشد . از امکانات اتاق ها نیز می توان به : تلویزون ، ماهواره ، میزکار ، حمام و اتاق های 4 ستاره این هتل دارای خط تلفن مستقیم ، گاوصندوق ، مینی‌بار ، دسترسی به اینترنت ، سیستم تهویه‌ی مطبوع هوا و تراس اشاره کرد . این هتل دارای صبحانه مفصل می باشد و برای ناهار و شام با غذاهای محلی پذیرای مهمانان خود است . گردشگران تور آنتالیا می توانند در این هتل اقامت خوبی داشته باشند .


 

هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

این هتل جزو هتل های 4 ستاره آنتالیا می باشد و یکی هتل های بسیار زیبا با امکانات عالی آنتالیا به شمار می رود . این هتل دارای ساحل اختصاصی است و مسافران تور آنتالیا می توانند علاوه بر استراحت و تفریح در ساحل زیبای آن از امکانات دیگر آن نیز بهرمند شوند .

هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

امکانت این هتل شامل : رستوران و بار و کافی شاپ , استخر سرپوشیده و روباز سالن زیبایی و بدنسازی , سولاریوم , سونا و جکوزی , ماساژ , سالن کنفرانس , حمام ترکی , زمین تنیس و گلف , خدمات پرینت و فکس , صرافی , پزشک و پرستار کودک , سرویس ویژه معلولین , بوفه صبحانه و ...

همچنین این هتل دارای اتاق های یک ، دو و سه تخته , سوئیت , اتاق های استاندارد , اتاق خانواده و اتاق های لوکس و دو لوکس می باشد ، امکاناتی که برای اتاق ها در نظر گرفته شده است شامل : تلویزیون , ماهواره , تلفن , مینی بار , حمام , سشوار , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس 24 ساعته , گاو صندوق می باشد .


 

هتل لوشاتو پرستیژ آنتالیا

این هتل جزو هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که در منطقه کمر واقع شده است . معماری بی نظیر این هتل به دلیل شباهت آن به کاخ های افسانه ای همه ساله بسیاری از مسافران تور آنتالیا را به سمت خود جذب می کند . این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و حدود 400 اتاق با امکانات بسیار عالی دارد . این هتل مشرف به سواحل مدیترانه است و با نخل ها و ساحل زیبای اطراف خود جذابیت بیشتری پیدا کرده است .

از امکانات این هتل می توان به : پارک آبی ، سالن زیبایی و ماساژ ، استخر ، برنامه های هنری شبانه و .. اشاره کرد .

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.

 برج هیدیرلیک آنتالیا

این برج که یکی از جاذبه های آنتالیا می باشد توسط امپراطوری رم ساخته شده است . قدمت این برج به قرن دوم میلادی برمی گردد . ارتفاع این برج به 14 متر می رسد و از آن به عنوان فانوس یا سنگر استفاده می شده است . در زمان های سلجوقی و عثمانی این برج ترمیم و بازسازی شده است . کاربرد اصلی این برج دیدبانی بوده است و بعضی معتقدند که از این برج به عنوان معبد استفاده می شده است .

این برج در پارکی در کنار دریا واقع شده است و دیدن آن برای مسافران تور آنتالیا 94 خالی از لطف نیست .

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: برج هیدیرلیک آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 11 خرداد 1394
.

 ساحل کنیالتی ( کنی آلتی ) آنتالیا

ساحل کنیالتی ( کنی آلتی ) آنتالیا

 

این ساحل که در غرب آنتالیا واقع شده است دومین ساحل بزرک آنتالیا به شمار می رود و به نام پلاژ کنیالتی نیز در بین مردم شهرت دارد . این ساحل از سنگریزه ها سفتی پوشیده شده است ودر اطراف آن تعدای هتل ، رستوران و مناطق مسکونی نیز به چشم می خورد . این ساحل فاصله بسیار کمی تا مرکز آنتالیا دارد و فاصله آن تا بندر آنتالیا حدود سه کیلومتر می باشد .

ساحل کنیالتی ( کنی آلتی ) آنتالیا

این ساحل زیبا شامل یک پارک ساحلی نیز می باشد که دارای امکاناتی نظیر : بازی های مخصوص کودکان ، استخر دلفین ها ، شهرک مینیاتوری ترکیه ، کافه ، رستوران ، پارکینگ ، پارک جنگلی و ... می باشد که گردشگران تور آنتالیا 94 می توانند با وجود این امکانات اوغات خوب و راحتی را در آن سپری کنند .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ساحل کنیالتی ( کنی آلتی ) آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 11 خرداد 1394
.

منطقه سیده آنتالیا

منطقه سیده آنتالیا

سیده شهری کوچک در آنتالیا است که در کنار سواحل مدیترانه در جنوب ترکیه واقع شده است . این منطقه در گذشته دهکده کوچک ماهیگیری بوده است و امروزه با وجود هتل های لوکس آن به یک مکان توریستی تبدیل شده است که همه ساله گردشگران بسیاری از تور آنتالیا 94 را به سمت خود می کشاند .

 منطقه سیده آنتالیا

این شهر کوچک و مدرن که دارای کافی شاپ ها و رستوران و هتل های لوکس می باشد بدر 24ساعت تابستان را در حال فعالیت است و آماده پذیرایی از گردشگران تور آنتالیا 94 می باشد . یکی از دیدنی های این منطقه سالن آمفی تاتر رومی هاست که از آپار بجا مانده از دوران رومی ها می باشد که در بالای تپه ای قرار گرفته است . این آمفی تاتر در گذشته حدود 2000 نفر ظرفیت داشته است . شهر سیده دارای یک بندر نیز می باشد و همچنین بهترین ساحل های آنتالیا نیز در این منطقه واقع شده است . 

 منطقه سیده آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: منطقه سیده آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 11 خرداد 1394
.

 

شهر قدیمی آنتالیا

این شهر توسط رومی ها ساخته شده است و دارای دیوار های بلندی می باشد که به دریا ختم می شوند و تحت حفاظت بوده است و به همین دلیل امروزه بنام قلعه محله کاله ایچی معروف می باشد . این شهر در دوره سلجوقی توسعه یافت و به بندرگاهی تبدیل شد که از آثار مهم تاریخی به شمار می رود . طرح و ساختارهای باستانی قلعه باز گوی شیوه زندگی ، آداب و رسوم و روابط اجتماعی مردم آن زمان می باشد . خیابان های بندر تنگ و باریک است .

شهر قدیمی آنتالیا

 

شهر قدیمی آنتالیا

داخل قلعه از خانه های متعددی تشکیل شده است که همگی آنها از سنگ و چوب ساخته شده اند . تمام این خانه ها دارای دو وجه می باشند یکی رو به خیابان با پنجره های کم و دیگری رو به باغ با پنجره های زیاد . در طبقه پایین آشپزخانه و انبار قرار داشته و صاحب خانه در طبقه بالا سکونت داشته است . بندرگاه پایین قلعه دومین بندرگاه مهم ترکیه به شمار می رود که امروزه فقط لنگرگاه قایقهای تفریحی است و بیشترین بعنوان گردشگاه از آن استفاده می شود .گردشگران تور آنتالیا 94 می توانند از این شهر و بندر زیبا دیدن نمایند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: شهر قدیمی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 11 خرداد 1394
.

 مسجد مراد پاشا آنتالیا

این مسجد یکی از مساجد قدیمی و دیدنی آنتالیا می باشد که به دستور صدر اعظم مراد پاشا ساخته شده است . این مسجد در حدود سال 1570 و بر روی یک ده ضلعی که به وسیله یک گنبد پوشیده شده ساخته شده است . قسمتی از ستون های این مسجد با سنگ های رنگی تزیین شده است این ستون های باریک که در قسمت آخر مسجد قرار گرفته اند به شکل سه گنبدی می باشند .

مسجد مراد پاشا آنتالیا

این مسجد بیرون از محوطه کاخ ها قرار گرفته است و همه ساله بسیاری از گردشگران تور آنتالیا 94از این مسجد زیبا دیدن می کنند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مسجد مراد پاشا آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 11 خرداد 1394
.

 مسجد محمد پاشا آنتالیا

مسجد محمد پاشا آنتالیا

این مسجد که در قرن هجدهم ساخته شده است یکی از مهم ترین مساجد دوره عثمانی می باشد . این مسجد در منطقه کالکاپیسی آنتالیا واقع شده است . این مسجد از یک گنبد اصلی بزرگ تشکیل شده است که سه گنبد دیگر از طرف شرق و غرب و جنوب آن را احاطه کرده است . داخل این مسجد زیبا با آیه های قرآنی تزیین شده است .

مسجد محمد پاشا آنتالیا

این مسجد همه ساله بسیاری از گردشگران تور آنتالیا 94 را به سمت خود می کشاند .



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مسجد محمد پاشا آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 11 خرداد 1394
.

تور آنتالیا هتل ریکسوس لارس

هتل ریکسوس لارس از بهترین هتل های 5 ستاره سواحل ماسه ای لارا می باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل این است که تنها 8 کیلومتر تا فرودگاه و 1 کیلومتر تا نزدیک ترین مرکز خرید فاصله دارد. آنچه که باعث شهرت این هتل شده استخر روباز آن می باشد که نظر مسافران تور آنتالیا تابستان 94 را به خود جلب کرده است.

تور آنتالیا هتل ریکسوس لارس

این هتل دارای تمام امکانات رفاهی لازم می باشد و همچنین یک ساحل اختصاصی دارد که گردشگران عزیز می توانند از هوای پاکیزه آن لذت ببرند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. علاوه بر این آنچه که زیبایی این هتل را دوچندان می کند جنگل های زیبا و سرسبز اطراف آن است که هتل را محاصره کرده است. مسافران عزیز تور آنتالیا تابستان 94می توانند با اقامت در این هتل از فضای زیبا آن و هوای پاکیزه سواحل مدیترانه نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل ریکسوس لارس

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل ریکسوس لارس آنتالیا ,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

هتل الدار ریزورت آنتالیا

تور آنتالیا هتل الدار ریزورت

هتل الدار ریزورت در منطقه کمر آنتالیا و در نزدیکی ساحل واقع شده است. این هتل بسیار لوکس و زیبا است و تمام امکانات رفاهی لازم را دارد. آن دسته از مسافران تور آنتالیا تابستان 94که برای کار به این شهر سفر کرده اند با اقامت در این هتل می توانند در سالن کنفررانس آن که بسیار مجهز است جلسات کاری خود را برگزار کنند.

تور آنتالیا هتل الدار ریزورت

همچنین برای اینکه مسافران تور آنتالیا تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 بتوانند مبادلات ارزی خود را به راحتی انجام دهند در این هتل یک صرافی هم وجود دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه , استخر , حمام ترکی , سالن بدنسازی , فروشگاه و... اشاره کرد. مسافران تور آنتالیا تابستان 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری پر از آرامش و آسایش را تجربه کنند.

تور آنتالیا هتل الدار ریزورت

 

تور آنتالیا هتل الدار ریزورت

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل الدار ریزورت آنتالیا ,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

تور آنتالیا هتل له شاتو پرستیژ

هتل له شاتو پرستیژ از هتل های 4 ستاره منطقه کمر آنتالیا می باشدکه 45 کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد.این هتل متشکل از 400 اتاق و سوئیت تمیز می باشد.از امکانات این هتل می توان به ساحل اختصاصی , رستوران , میز بیلیارد , زمین تنیس , سالن بدنسازی , زمین گلف , آرایشگاه , استخر , سونا , جکوزی و... اشاره کرد. اتاق های این هتل دارای تمام امکانات رفاهی لازم مانند حمام , سشوار , گاوصندوق , مینی بار , تلفن , یخچال , بالکن و... می باشد. مسافران عزیز تور آنتالیا اردیبهشت 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

تور آنتالیا هتل له شاتو پرستیژ

 

تور آنتالیا هتل له شاتو پرستیژ

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل له شاتو پرستیژ آنتالیا ,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

 تور آنتالیا هتل آکا کارلوس

هتل آکا کارلوس از هتل های 4 ستاره منطقه کمر آنتالیا می باشد که تا مرکز شهر آنتالیا 40 کیلومتر فاصله دارد. این هتل متشکل از اتاق های استاندارد , اتاق خانواده و از همه مهمتر اتاق مخصوص معلولین است تا مسافران عزیز تور آنتالیا تابستان 94 بتوانند سفری راحت را تجربه کنند.از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر , سونا , رستوران , کافی شاپ , صبحنه بوفه , سالن سولار , سالن ماساژ , حمام ترکی , کافی شاپ , سالن بیلیارد , سالن تنیس , سالن بخار و.... اشاره کرد.

تور آنتالیا هتل آکا کارلوس

 

تور آنتالیا هتل آکا کارلوس

تور آنتالیا هتل آکا کارلوس

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آکا کارلوس آنتالیا ,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

تور آنتالیا هتل رویال مکس

هتل مکس رویال از هتل های 5 ستاره شهر توریستی آنتالیا است که در منطقه لارا واقع شده است. این هتل در سال 2011 افتتاح شده است و تمامی خدمه آن به 4 زبان زنده دنیا از جمله آلمانی , انگلیسی , روسی و ترکی مسلط هستند. تمام اتاق های این هتل به صورت سوئیت هستند اما هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاص خود می باشند و مسافرانتور آنتالیا تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 با اقامت در این هتل می توانند اتاق دلخواه خود را انتخاب کنند و سفری بی نظیر و به یادماندنی را تجربه کنند. اتاق های این هتل به زیبایی تزئین شده و دارای دکوری های بی نظیری هستند و علاوه بر این چشم انداز زییایی هم از شهر و هم از دریای نیلگون مدیترانه دارند. این اتاق ها مجهز به حمام , بالکن , وان جکوزی دار و سایر امکانات رفاهی می باشد. از امکانات این هتل می توان به 1 رستوران اصلی و 3 رستوران اسنک بار و چندین کافه , استخر , سونا خشک و بخار , حمام ترکی , آکوا پارک , اجرای موسیقی زنده و.... اشاره کرد که مسافرانتور آنتالیا تابستان 94می توانند با استفاده از این امکانات نهایت لذت را از سفر خود ببرند.

تور آنتالیا هتل رویال مکس

 

 

تور آنتالیا هتل رویال مکس

 

 

 

تور آنتالیا هتل آدورا گلف

 

هتل آدورا گلف از هتل های 5 ستاره و ساحلی زیبای آنتالیا است که در منطقه بلک واقع شده است. این هتل متشکل از 500 اتاق بدون تراس و با تراس می باشد. اتاق های آن به مساحت 30 متر مربع و از تمام امکانات رفاهی برخوردار می باشد. علاوه بر این این اتاق ها از چشم انداز فوق العاده ای برخوردار هستند , چشم اندازی بی نظیر از دریا و فضای سبز که بسیار زیبا می باشد. مسافرانتور آنتالیا تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 با اقامت در این هتل بدون شک سفری آرامش بخش و به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد. این هتل دارای زمین گلف , مینی بار , رستوران های بین المللی , بوفه غذاهای رژیمی , استخر , سونا , جکوزی , سالن بدنسازی , والیبال ساحلی , جت اسکی , سالن ماساژ و بیلیارد و ..... می باشد. مسافران عزیزتور آنتالیا تابستان 94با اقامت در این هتل می توانند از امکانات بی نظیر آن بهره مند شوند و ورزش های مورد علاقه خود را انجام دهند.

تور آنتالیا هتل آدورا گلف

 

تور آنتالیا هتل آدورا گلف

 

 

 

 

 

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

هتل اورنج کانتی یک هتل 5 ستاره است که دارای چشم انداز بی نظیری از سواحل ماسه ای دریای نیلگون مدیترانه می باشد. این هتل از بهترین مناطق تفریحی منطقه کمر آنتالیا می باشد زیرا از معماری آمستردام و دهکده ماهیگیری ولندام بهره گرفته است و باعث جلب نظر بسیاری از مسافران عزیزتور آنتالیا تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 شده است. هتل اورنج کانتی دارای امکانات رفاهی فوق العاده است. از جمله امکانات آن استخر , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , ساحل اختصاصی , حمام ترکی و... می باشد.

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

علاوه بر این رستوران های بی نظیری در این هتل وجود دارد که غذاهایی را که شاید تا به حال طعم آن ها را هم نچشیده اید را سرو می کنند. در رستوران های این هتل غذاهای ایتالیایی , هلندی , ترکی و دریایی سرو می شود که شما مهمانان عزیز هر آنچه را که می خواهید می توانید سفارش دهید و میل کنید. مسافرانتور آنتالیا تابستان 94 با اقامت در هتل اورنج کانتی می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفری دلچسب و به یاد ماندنی را تجربه کنند و از نوش جان کردن غذاهای رستوران آن نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا ,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

هتل مجیک آنتالیا

هتل مجیکآنتالیاشامل امکانات رفاهی مانند استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده می باشد و لازم به ذکر است که مسافران می توانند از امکانات این هتل بصورت رایگان استفاده کنند. همچنین هتل مجیکآنتالیابرای راحتی خانواده ها زمین بازی کودکان را راه اندازی کرده است تا خانواده ها با آرامش سفر خود را پشت سر بگذارند. پذیرش این هتل به صورت شبانه روزی میباشد و در هر ساعتی از شبانه روز آماده سرویس دهی به مسافران تور آنتالیا تابستان 94  میباشد.

 

 

 

 هتل هرینگتون پارک ریزوت آنتالیا

این هتل زیبا با موقعیت جغرافیایی استثنایی که دارد برای مسافرانتور آنتالیا تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 سفری زیبا و به یادماندنی را خواهد ساخت . هتل هرینگتون پارک ریزورتآنتالیادارای امکانات مانند ماساژ , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار , شیرجه , حمام ترکی و استخر سر پوشیده می باشد که مسافران می توانند از این امکانات به صورت کاملا رایگان استفاده کنند. این هتل دارای اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین است . همچنین هتل هرینگتون پارک ریزورتآنتالیادارای سرویس نگهداری کودکان برای رفاه و آرامش خاطر خانوادهای عزیز می باشد. علاقه مندان به ورزش نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند که این امکانات شامل پینگ پنگ ، بازی دارت می باشد . همچنین بخش پذیرش هتل هرینگتون پارک ریزورتبه صورت 24 ساعته آماده ی سرویس دهی به مسافرانتور آنتالیا اردیبهشت 94 است . 

 

 

 

 

 

 

هتل گریدا سیتی آنتالیا


این هتل دارای امکانات تفریحی زمین بازی ویژه کودکان ، سرویس نگهداری کودکان برای راحتی و آسایش خوانواده های عزیز می باشد . از دیگر امکانات هتل گریدا سیتی آنتالیاشامل استخر ، سونا و همچنین استخر سرباز (فصلی) است. این هتل دارای اتاق های ویژه با امکانات رفاهی کامل برای معلولین و سوئیت هایی ویژه تازه عروس ها می باشد. امکانات ورزشی این هتل برای ورزش دوستان عزیز تور آنتالیا تابستان 94  عبارت است از تنیس , مرکز بدنسازی , پینگ پنگ و وان آب داغ

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی